متحدہ عرب امارات: نوجوان صارفین میں ہیروں کے زیورات کی مانگ بڑھ رہی ہے کیونکہ سونے کی چمک جاری ہے۔

 متحدہ عرب امارات: نوجوان صارفین میں ہیروں کے زیورات کی مانگ بڑھ رہی ہے کیونکہ سونے کی چمک جاری ہے۔

2022 میں معیشت کی بحالی اور سیاحوں کی آمد میں بڑے پیمانے پر اضافے کی وجہ سے قیمتی دھاتوں کی فروخت میں اضافہ ہوا، کیونکہ بہت سے خوردہ فروشوں نے تعداد میں دوہرے ہندسوں میں اضافے کی اطلاع دی

اگرچہ روایتی زیورات کی مانگ اب بھی اچھی ہے، دبئی میں سونے کے جواہرات کا کہنا ہے کہ نوجوان صارفین میں ہیرے کے زیورات اور متبادل دھاتوں جیسے پلاٹینم، چاندی، گلاب گولڈ اور سفید سونے کی ترجیح میں اضافہ ہوا ہے۔

دبئی میں سونے کے زیوروں کا کہنا ہے کہ وبائی امراض کے بعد کے دور میں خریداروں میں ذاتی نوعیت کے ڈیزائن بھی مقبول ہو رہے ہیں۔

کلیان جیولرز کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر رمیش کلیانارمن کے مطابق، نوجوان صارفین کی زیورات کی ترجیحات مسلسل تیار ہو رہی ہیں، جو سستی، کم از کم، ثقافتی رجحانات اور ہر موسم کے زیورات کی بڑھتی ہوئی مقبولیت سے متاثر ہیں۔

"اس کی وجہ سے متبادل دھاتوں جیسے پلاٹینم، چاندی، گلاب سونے اور سفید سونے کے ساتھ ساتھ زمرد، نیلم یا روبی سے جڑے ہیروں جیسی لگژری مصنوعات کی طرف صارفین کی ترجیحات میں نمایاں تبدیلی آئی ہے،" کلیانارمن نے کہا۔

بافلے جیولرز کے ڈائریکٹر چراغ وورا نے کہا کہ 2022 میں سونے کے مختلف رنگوں جیسے گلاب، پیلے اور سفید کے چھوٹے زیورات کی بہت زیادہ مانگ دیکھی گئی۔

"ترنگا یا ملٹی کلر سونے کے زیورات اب رجحان میں ہیں۔ لوگ بھی میناکاری کے کام کو پسند کرتے ہیں،‘‘ وورا نے کہا۔

معیشت میں بحالی اور سیاحوں کی آمد میں بڑے پیمانے پر اضافے کی وجہ سے 2022 میں زیورات کی فروخت میں اضافہ ہوا، کیونکہ بہت سے خوردہ فروشوں نے تعداد میں دوہرے ہندسوں میں اضافے کی اطلاع دی۔ انہوں نے اس بات کی بھی تصدیق کی کہ سونے کے زیورات کی فروخت گزشتہ سال وبائی مرض سے پہلے کی سطح پر پہنچ گئی تھی۔

Joyalukkas Group کے بین الاقوامی آپریشنز کے مینیجنگ ڈائریکٹر جان پال الوکاس نے کہا کہ اگرچہ روایتی زیورات کی مانگ اب بھی اچھی ہے، خاص طور پر نوجوان صارفین کی جانب سے بولڈ پیٹرن کی ترجیح میں تبدیلی آئی ہے۔

"قیمتی پتھروں کے زیورات کے علاوہ ہیرے کے زیورات کو بھی ترجیح دی جاتی ہے۔ ذاتی نوعیت کے ڈیزائن بھی ایک مقبولیت بن رہے ہیں۔ آنے والے سالوں میں عمدہ جیولری اور فیشن جیولری کو ترجیح دی جائے گی،" الوکاس نے مزید کہا۔

شملال احمد، منیجنگ ڈائریکٹر-انٹرنیشنل آپریشنز، مالابار گولڈ اینڈ ڈائمنڈز، نے مزید کہا کہ صارفین کا سونے کے زیورات پر ہیرے کے زیورات کو ترجیح دینا مارکیٹ میں ابھرنے والے سب سے اہم رجحانات میں سے ایک ہے۔

"ہمارے کسٹمر بیس میں ہزاروں سالوں میں مسلسل اضافہ ہوا ہے، جو کہ طرز زندگی کے زمرے میں ہیوی پیسز کے مقابلے جدید اور ہلکے وزن کے زیورات خریدنے کو ترجیح دیتے ہیں۔ سونے میں سرمایہ کاری بھی نوجوان اور بوڑھے دونوں سرمایہ کاروں کے درمیان بڑھ گئی ہے کیونکہ سونا محفوظ سرمایہ کاری کے طور پر اپنی پوزیشن کو جاری رکھے ہوئے ہے،‘‘ انہوں نے مزید کہا۔

کنز کے مینیجنگ ڈائریکٹر انیل دھانک نے کہا کہ دبئی میں صارفین جب زیورات کی خریداری کے لیے باہر ہوتے ہیں تو خوردہ فروشوں کی بڑی تعداد کی وجہ سے ان کی پسند کو خراب کر دیا جاتا ہے۔

Post a Comment

0 Comments